001


Hei, olen Joona.

Tämä ei ole eikä tule olemaan ensimmäinen blogini, vaikka siltä saattaisikin vaikuttaa. Mitä muille sitten on tapahtunut? Sitä ette saa koskaan tietää.

Kuten yleensä on tapana, ensimmäisessä blogipostauksessa kerrotaan omasta itsestään. Se on mielestäni aikamoinen klisee ja joskus tylsääkin lueskeltavaa, joten en ala itseäni esittelemään. Ehkä joskus toisten.

Minua, ja varmasti monia muitakin, kiinnostaa eniten se, mistä blogi kertoo. On niitä leivonta-, valokuvaus- ja lemmikkiblogeja. Eniten kuitenkin on sellaisia, jotka kertovat omasta elämästään.

Tämäkin blogi - yllätys yllätys - kertoo minusta, ja minun elämästäni. Se ei ole ollut sen kummallisempi kuin kenenkään muun samanikäiseni, mutta on tapahtunut paljon sellaistakin mitä ei kovin moni tuttavapiiristäni ole tai tule koskaan kokemaan.

Olen aina ollut sellainen, joka jaarittelee ja puhuu kaikennäköistä mikä ei loppujen lopuksi ole edes kiinnostavaa. Joskus saatan myös kertoa tuntikausia asiaa, mikä minua ja ehkä myös kanssaoleviani kiinnostaa. Sellaiset keskustelutuokiot ovat parhaita.

Sen verran itsestäni kerron että kyllä, olen Joona. Syntymänimeni kuitenkin kuuluu kauniille naiselle, jota en kuitenkaan tule koskaan olemaan. Se kertookin varmasti jo sen, että olen trans. Sanoisin monelle ihmiselle olevani lesbo, mutta tosiasiassa olen jotakin aivan muuta. Asiasta en ole juurikaan kenenkään kanssa keskustellut, sillä kaupunki missä olen asunut koko ikäni on vähän turhankin ahdasmielinen paikka.

Nyt - tämän postauksen jälkeen - muokkailen blogiani itseni näköisemmäksi. Siihen meneekin koko loppu yö.
Kauniita unia pienet tähtöset.

♥ Joona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti